Skip to main content

Posts

Showing posts from July, 2014

7 soalan lazim mengenai Phytocol ST- Shaklee

Assalamualaikum


7 Soalan Lazim mengenai Phytocol ST-Shaklee ^-^V

Jom tengok satu-satu! :)
Apakah itu Phytocol ST-Shaklee?Phytocol ST-Shaklee adalah supplement baru yang mengandungi formula proprietari yang membekalkan 2000mg Fitosterol setiap hari.


Apakah pula Fitosterol?Fitosterol iaitu merujuk kepada sterol dan stanol tumbuhan di temui dalam membran sel tumbuh-tumbuhan. Ia selalunya dijumpai dalam kuantiti yang kecil dalam pelbagai tumbuhan, buah-buahan, sayur-sayuran dan bijirin. Di anggarkan 200-400mg sterol tumbuhan dan lebih kurang 50mg stanol tumbuhan kita makan setiap hari.
Bagaimana pengambilan tablet ini dapat membantu dalam kesihatan saya?Soalan yang bijak (: Institut Kesihatan Kebangsaan Amerika (NIH) mengesyorkan pengambilan 2000mg Fitosterol setiap hari, bersama-sama diet rendah lemak tepu dan rendah kolestrol disamping tinggi serat larut, bersenam dan penurunan berat badan.
Bilakah masa yang sesuai untuk saya mengambil Phytocol ST-Shaklee?Untuk hasil yang terbaik, ambil produ…

Tips Elak Gemuk Ketika Raya!

Assalamualaikum,
Mesti ramai nak taw kan bagaimana nak elakkan gemuk ketika raya? Masa puasa macam dah kecik sikit, tapi bila dah raya awat bertambah???
Sebab balun rendang, ketupat, serunding daging, semua tu ke?
Atanyer, tak leh makan ke???
Dah beli baju cantik, sekali sedih huhuhu
Jangan pening, jangan risau-risau, meh Ani bagi Tips Elak Gemuk Ketika Raya! ;)

Rancang waktu makanSedarkah kita bahawasanya masa bulan puasa, sistem pencernaan perut kita telah direhatkan. Yelah, kita tak makan kan? :) Tapi selepas Ramadhan, kita mula makan. Kalau terus balun semua tak terperanjat perut hihihi. Cara terbaik rancang waktu makan secara berperingkat. Bagi masa untuk perut kembali beroperasi secara normal.
Yang mempunyai Penyakit!Tarik nafas, hembus nafas, ulang 3x bila tengok makanan hehe. Maksud ani kawal makan , tengok mana yang tak boleh, jangan di cuba-cuba, kang cuba tulah yang makin larut hehe. Suggestion ani elakkan makanan tinggi gula dan karbohidrat untuk pesakit Diabetis . Makanan ringan…

Ada apa dengan Ramuan Vivix?

Assalamualaikum,


4 bahan ramuan aktif yang terkandung di dalam Vivix adalah :)



Muscadine Grape* Anti-viral * Antioksidan * Anti-aging * Anti-cancer * Kesihatan jantung * Rendahkan paras gula
Polygonum Cuspidatum* Anti-depresi * Anti-cancer * Stabilkan tekanan darah * Rendahkan kolestrol * Perlahankan proses penuaan * Tambahkan tenaga
Purple Carrot* Detoks hati * Anti-cancer * Antioxidant * Anti-radang * Kesihatan jantung
European Elderberry* Anti-bakteria * Anti-viral * Anti-radang * Kesihatan tulang dan sendi * Perbaiki kesihatan mata
Untuk Testimoni : tekan sini
Tidak hairan mengapa Vivix di kenali sebagai produk TURBO!

Berminat dengan Vivix?
sms/whatsapp : 014-7222642
pm di fb : Ani Haryani @ Luvsupplements
Fb @ Instagram : Luvsupplements

Kenapa mesti Shaklee Collagen Powder?

Assalamualaikum
Mesti semua jadi kepochi kejap kan, hehe Kenapa mesti Shaklee Collagen Powder, Bagus ke???
Ani akan pastikan selepas anda membaca entri ni anda akan merasakan bahawa Shaklee Collagen Powder sesuai dengan keberhasilannya.
Pernah dengar  : tak kenal, maka tak cinta? Dah kenal, jatuh cinta! :D
Baik, Shaklee Collagen Powder


Apa yang best sangat Shaklee Collagen ni dari yang lain?
Trust me. Penyerapan unggul!.
Shaklee Collagen Powder mengandungi jisim serendah 1000 dalton bagi penyerapan yang maksimum. Bagaimana?


Tengok kolagen biasa berkumpul dan pusing-pusing-pusing, pi mai pi mai tang tu jugak hehe kerana apa? kerana jisim yang besar berbanding Shaklee Collagen ia lebih mudah dan pantas menyerap.
Shaklee Collagen Powder dari sisik ikan merah. Mesti ramai yang tak faham, kenapa Shaklee ambil Sisik Ikan Merah ini sebagai bahan utamanya? Sebab ini :
 sumber gambar : google

Satu fakta yang perlu anda tahu, Manusia hanya mampu menyelam sehingga 1800mg, Ikan Salmon 3000mg manakala Ikan M…

Senarai Harga Produk Shaklee

Senarai Harga Produk Shaklee
NUTRISI


Kod Produk RM 11004 Advanced Joint Health Tablet 124.00 10159 Alfalfa Complex (Small) 53.75 10162 Alfalfa Complex (Large) 97.50 10164 B-Complex 53.75 10113 CarotoMax 74.00 10621 Cheweable Vita-C Plus 37.50