Cara Berhenti Merokok Dengan Cepat, Mudah & Berkesan

Bila Ani taip entri ni, Ani taw pasti ramai yang nak berhenti merokok.

Cuma, kadang-kadang ada je yang menghalang, tak taw caranya bagaimana dan banyak lagi sebabnya.

Tapi, itu bukan alasannya kan? :)

Cara Berhenti Merokok Dengan Cepat, Mudah & Berkesan


Ada ke cara yang mudah? Eh! adalah, kalau tak, takkan Ani buat entri ni kan! ~ngee

Cuma ambil dan makan setiap hari sebab khasiatnya sangat berganda untuk tubuh.

Pengakuan Cerita dari Dia & Berhenti Merokok




Ceritanya dia dah penat merokok, dah pergi macam-macam, dah cuba macam-macam kaedah akhirnya ikhtiar dengan solusi ini. Katanya rokok tak sedap dan terus berhenti?
Eh!!!!

Vivix & Fungsinya


Vivix Ikhtiar Berhenti Merokok

Umumnya tahu, Vivix produk best dari Shaklee. Dia pergi hingga ke peringkat sel , senang untuk di ulas, Vivix bantu betulkan apa yang patut kita kena repair dalam badan ni. Sungguh! hari-hari kita terdedah dengan asap kenderaan, asap rokok,  pengumpulan gula berlebihan dalam badan, makan tak kawal.. atanyer caner penyakit tak hinggap ye dok? Di sinilah kelebihan Vivix :)


Kelebihan Vivix


Kelebihan Vivix Ikhtiar Berhenti Merokok


Testimoni Vivix Ikhtiar Berhenti  Merokok Yang Berkesan


Testimoni Vivix Ikhtiar Berhenti Merokok

Testimoni Berhenti Merokok Dengan Cepat & Berkesan

Testimoni Ikhtiar Berhenti Merokok Yang Berkesan

Testimoni Ikhtiar Berhenti Merokok Yang Berkesan


Semoga Bermanfaat! :)


Anda berminat dengan supplement Vivix?

Klik Di Sini Untuk Pesan Sekarang

ATAU

Daftar Ahli Shaklee Untuk Makan Sendiri Bagi Penjimatan Berganda


Anda berminat untuk menjadi Pengedar Shaklee?

Dengan keberkesanan produk dan kualiti yang terjamin, saya memerlukan Pengedar bagi setiap pelusuk negeri.

Hubungi saya, Ani Haryani 014-7222642, jika berminat untuk menjadi Pengedar. Kehadiran Anda amat dialukan.

Pengedar Sah Kuala Lumpur : Ani Haryani (Shaklee ID: 1073895)
sms/whatsapp : 014-7222642
fb@Instagram : LuvHaryani
Shaklee ID : 1073895

" Do What You Love"

Comments

  1. Ramai yang dah mendapat manfaat berhenti merokok dengan vivix ya?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alhamdulillah, ikhtiar dengan vivix :)

      Delete
  2. suami pun merokok.. sejak hisap vape ni..rokok dah tak hisap..hope pasni slow-slow berhenti vape pula.

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Posisi Dalam Permainan Bola Jaring

Makna Lagu Mirai e Nyanyian Kiroro Dalam Bahasa Melayu

Makanan Yang Membantu Mempercepatkan Pengaliran Haid