Cara Mudah Untuk Berhenti Merokok Dengan Vivix Shaklee

Korang Tau Tak?

Merokok membenarkan diri melalui proses merosakkan badan untuk masa kini dan akan datang.

Lebih parah lagi, ianya juga memberi kesan buruk kepada mereka di sekeliling.

Cara Berhenti Merokok Dengan Mudah


Jom dengar pengakuan berhenti merokok selepas puas dengan macam-macam kaedah sehingga bertemu jalan penyelesaian yang lebih selamat :)




Kerosakan & Kekurangan Yang Sedang @ Bakal Di Alami Bagi Mereka Yang Merokok


Merokok banyak memberi kesan yang tidak baik kepada badan. Kesan paling ketara, ia boleh menyebabkan kehilangan vitamin dan mineral penting dalam badan terutama sekali kalsium yang boleh menyebabkan tulang semakin rapuh. Kesan lainnya juga adalah :
  1. Deria bau kurang sensitif.
  2. Gigi mudah rosak, gusi senang membengkak selain dari warna gigi berubah menjadi kuning. Ia juga boleh menyebabkan gigi  mudah tercabut sebelum sampai usia sepatutnya.
  3. Apabila tidak sihat, antibodi badan  lemah berbanding mereka yang tidak merokok. Ia menyebabkan proses penyembuhan mengambil masa lebih lama.
  4. Keupayaan fizikal dan mental lebih mudah terganggu.
  5. Keupayaan dan keinginan seksual berkurangan.
  6. Boleh menyebabkan ulser perut.
  7. Mudah dapat asma dan gangguan sistem pernafasan.
  8. Penyakit jantung.
  9. Kanser larinks dan esofogus.
  10. Kanser pankeras.
  11. Kanser paru-paru.

Merokok & DNA Rosak


Setiap sel dalam badan manusia mengandungi DNA. DNA adalah bahan asas untuk menentukan sel-sel terbentuk sihat. Jika DNA rosak, automatik sel-sel pun turut sama rosak. Akibatnya, akan berlaku mutasi DNA. Sel-sel yang mengandungi DNA mutasi boleh membentuk kanser atau penyakit-penyakit lain.

Vivix membantu dalam memusnahkan radikal bebas, memperbaiki sel serta melindunginya hingga ke peringkat cellular DNA.


Kelebihan Vivix Shaklee : Berhenti Merokok

Testimoni Vivix Untuk Ikhtiar Berhenti Merokok


Berhenti Merokok Dengan VIvix

Testimoni Berhenti Merokok Dengan Vivix

Testimoni Berhenti Merokok Dengan Vivix 2

Testimoni Berhenti Merokok Dengan Vivix 3

Testimoni Berhenti Merokok Dengan Vivix 4

Testimoni Berhenti Merokok Dengan Vivix 5

Semoga Bermanfaat!


Anda Berminat Dengan Vitamin Shaklee?


Klik Di Sini Untuk Pesan Sekarang

ATAU

Daftar Ahli Shaklee Untuk Makan Sendiri Bagi Penjimatan Berganda


Anda Berminat Untuk Menjadi Pengedar Shaklee?

Dengan keberkesanan produk dan kualiti yang terjamin, saya memerlukan Pengedar bagi setiap pelusuk negeri.

Hubungi saya, Ani Haryani 014-7222642 jika berminat untuk menjadi Pengedar. Kehadiran Anda amat dialukan.

Pengedar Shaklee Kuala Lumpur : Ani Haryani
sms/whatsapp : 014-7222642
fb@Instagram : LuvHaryani
Shaklee ID : 1073895

"Do What You Love"

3 comments:

  1. Salam yani ..
    Moga produk tu dpt mmbntu perokok menghilangkan ketagihan nya.
    Aby tk merokok ..
    Oh yer ..
    Esok khamis, wife akan kluar Di selamat pagi Malaysia plak ..
    Psl kucing juga

    ReplyDelete
    Replies
    1. Waalaikumussalam, alah terlepas nak tengok huhu
      takpe, murah rezeki aby & wife :)

      Delete
  2. Salam yani ..
    Moga produk tu dpt mmbntu perokok menghilangkan ketagihan nya.
    Aby tk merokok ..
    Oh yer ..
    Esok khamis, wife akan kluar Di selamat pagi Malaysia plak ..
    Psl kucing juga

    ReplyDelete

Penjimatan Pembelian Vivix Bulan 12/2017

Bulan 12 ni promo Vivix Tapi bagaimana penjimatan pembelian Vivix boleh berlaku? Begini caranya :) Penjimatan Pembelian Vivix ...