Benarkah Vivix Membuatkan Seseorang Menjadi Lebih Muda?

Bila sebut Vivix je semua faham anti aging

Nak cantik, nak muda tapi benarkah apa yang anda faham tentang Vivix si anti aging.

Vivix To Feels 20 Years Younger?

Benarkah Vivix Membuatkan Seseorang Menjadi Lebih Muda?


Master Law

Ini gambar Master Law pada tahun 2015 usianya 50 tahun. Kini, Master Law berusia 52 tahun. Nampak seperti umur 50 tahun tak masa gambar ni? ;)

Berbalik kepada tajuk, perlu faham di sini Vivix adalah anti aging. Anti penuaan kepada SEL

Tak bermaksud ambil Vivix, umur tak bergerak. Tidak! Umur pasti akan bergerak dan kita juga akan tua.

Tetapi, Vivix antipenuaan kepada sel bermaksud SEL kita tak seperti dulu. Bila sel mati, ganti kepada sel yang sihat dan bukannya sel yang sakit.

Pernah nampak orang yang berusia, wajahnya sudah berkedut, bongkok tetapi ada yang berusia badannya OK je, steady je plus tak nampak pun sama seperti umurnya. Tengok Tun Dr Mahathir badan dan pemikirannya masih lagi kita suka dengar.

Dalam sains, ia berkaitan dengan Telomeres. Telomeres tidak memendek.

Pastinya jika di izinkan Dia, panjang usia kita nak tua dalam keadaan yang lebih sihat kan? In syaa Allah

Vivix Menjaga Sel


Prof Dr Elizabeth Blackburn adalah pemenang Noble Prize dan Beliau adalah pengkaji telomeres.

Hasil kajiannya menunjukkan pengguna yang mengambil Vivix, telomeres 40% lebih panjang daripada yang tidak mengambilnya.

Telomeres ni adalah satu komponen dalam kromosom kita taw. Dia pengikat atau penutup di hujung kromosom dan ianya adalah benda yang paling kecil dan sangatlah memberi kesan kepada kehidupan seharian kita.

Apabila meningkatnya usia seseorang, automatik telomeres kita pendek. Tetapi jika ianya pendek sebelum masanya contoh disebabkan oleh kurangnya nutrisi, pendedahan radikal bebas, kita akan mengalami penuaan sel sebelum usia.

Seperti contoh, cepat sakit ada yang kronik, kulit wajah juga nampak penuaan, ada yang beruban sebelum masanya.

Vivix anti penuaan bermaksud melindungi sel daripada rosak atau kependekan telomeres dikurangkan cepatnya. 

Vivix Melindungi Sel Daripada Rosak

Kelebihan Vivix Shaklee


Kelebihan Vivix Shaklee


Semoga Bermanfaat! :)


Anda Berminat Dengan Vivix Shaklee?


Klik Di Sini Untuk Pesan Sekarang

ATAU

Daftar Ahli Shaklee Untuk Makan Sendiri Bagi Penjimatan Berganda

Dengan keberkesanan produk dan kualiti yang terjamin, saya Haryani memerlukan Pengedar bagi setiap pelusuk negeri.

Hubungi saya, Ani Haryani 014-7222642 jika berminat untuk menjadi Pengedar. Kehadiran Anda amatlah dialukan.

Pengedar Shaklee Kuala Lumpur : Ani Haryani
sms/whatsapp : 014-7222642
fb@Instagram : LuvHaryani
Shaklee ID : 1073895

"Do What You Love"

Comments

  1. Kalau muka dah mmg nampak tua, boleh ambil vivix ni lagi ke utk nampak awet muda? atau biar je dia..:)

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Posisi Dalam Permainan Bola Jaring

Makna Lagu Mirai e Nyanyian Kiroro Dalam Bahasa Melayu

Makanan Yang Membantu Mempercepatkan Pengaliran Haid